I love it, when you put it right there!

Jag våldgästade Flubber lite idag i studion, och under tiden som jag gjorde det, så passade jag på att köpa nya tunnlar till mina öron, det fick bli ett par lila och ett par röda =  so not me, men dom vart nice! :D
SEN!
Så fixade jag en tid i Augusti till min Scarification (stavning?), men haha, smart som jag är så tog jag det samma dag som mosters älskling ska döpas, så haha jag får byta, antagligen till dagen innan eller dagen efter xD
Smart där! ;)

Men nåväl, det ska nog gå bra iaf :)

Imorrn är min sista lediga dag, och jag har ingen aning om vad jag ska göra, känns som att det kommer bli bra om jag bara ligger i sängen precis HELA DAGEN!
Men samtidigt så vill jag göra något xD
Haha, det återstår att se om det händer något :)

Tudells!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0