9:e Mars 2011

Cha cha bloggen!

Pappa fyller år idag, hela dagen lång^^, så vi har haft ett väldigt litet kalas för honom, och nu har vi precis tjockat osskinamat, är verkligen så mätt att jag snart kommer explodera.
Och jag saknar Felicia, och jag vill sova. :P
Men kan inte sova nu, så ska sitta och fläska ut mej lite i soffan innan det är dags för sängen, funderar på att ta bort mitt smink osv så det bara är att borsta tänderna sen och sen lägga sej.:question:
Men vi får se hur det blir med det:P

Ska iaf gå ut, och ta min 2;a cigg för idag. (När det är kallt röker jag knappt, fast jag känner att jag behöver, fett jobbigt är det:P)

Men ao, vi hörs kanske lite senare, annars så hörs vi imorrn.


Kommentarer
Postat av: Heiduskaja

Har DU stil? Var med i 'Me Style Competition' och ha chansen att vinna reklam för din blogg eller bilddagbok i en hel vecka! Gå på http://heiduskaja.bloggspace.se/ och delta!

/Heiduskaja

Ps! Glöm inte bort att också anmäla dig till Veckans blogg 'Blog of the Week!'

Lycka till!

2011-03-10 @ 19:39:54
URL: http://heiduskaja.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0