Are they for real?!:O

Jag personligen tror stenhårt på att det faktiskt finns spöken, men det kanske bara är jag?
Anledningen till varför jag skriver detta är för att jag sitter och kollar på "Ghost Whisperer" just nu, och det är lite creepy, men jag tror ändå, att det finns spöken kvar på jorden som inte har kunnat "cross over" ännu liksom, för dom har saker dom måste förmedla eller för att dom ska vaka över någon.
För så kan det vara, och det är så det fungerar i min hjärna.
Vissa säger att när man är död så är man död, men jag tror på att det faktiskt finns spöken som ibland kollar till en once in a while^^.

Påtal om annat, så skickade Felicia ett sms till mej om att hon hade sovit hela dagen:)
Så det var ganska så skönt att det inte var som jag trodde..
Dumma tanke alltså, men jag blir så himla orolig liksom :(
Ska tvinga henne att leka med mej någon dag snart med, för jag saknar henne, bästa vän liksom!!!:O

Men nu ska jag nog ta lite läsk..!

Vi hörs nog imorrn, för kommer inte skriva mera idag!:P

Take care honeys!
<3

I miss you sugarpie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0