Ehm ehm..^^

Som ni kanske har märkt, så har jag bloggtorka.
Men det är ju inget ovanligt:P
Så jag är jävligt kass på att uppdatera, men ja..
What to do liksom?:P
Inte mitt fel :P

Men jag vet verkligen inte vad jag ska göra, jag ligger bara och sover hela dagarna, så det blir inte några inlägg på det sättet, jag hänger bara på fejjan, det är det första jag gör när jag vaknar, och det sista jag gör innan jag går och lägger mej liksom, god bless "fri surf i mobilen":P
Och!
Min dator har typ pajjat osv, så jag bloggar bara på mammas dator nu, eller från mobilen.
Det är därför det inte blir några nya bilder, men jag har inga på mammas dator, så det får ni faktiskt stå ut med:P
Men nu ska jag fortsätta fläska mej i soffan och kolla på den konstiga filmen som mamma kollar på :)
Men vi hörs nog lite senare, eller en annan dag!

Take care!

Tuudeells!

Bjuder på denna otroligt suddiga fjortisbilden som jag hade i arkivet^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0