En halv meter kycklingrulle?!:O

Huhu, jag har precis krängt en halv meter kyckling rulle, jag skojar inte.
Och nu kan man ju verkligen snacka om att man rullar fram, fyfan hatar när det är så..

Och jag som kände mej så duktig när jag bara ätit 1 dl havregrynsgröt idag.
Men jao, så kan det gå ibland, hatar det faktiskt, för det är fett jobbigt.

Ligger och väntar på att Desperate Housewifes ska börja, jag ligger fortfarande på samma ställe i soffan, med datorn på magen:P

Känner mej verkligen uppblåst, och jag behöver inte heller äta på ett år, eller iaf en vecka.
Fett jobbigt, att magen är större än en tomtemage just nu, krampar som fan och grejer..
Men I guess, att det är sånt man får ta för eller senare..:(

Ohwell, nu ska jag läsa lite bloggar osv:)

Vi hörs senare!

Tudeeluu <3

Jag saknar mosters älskling <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Anmäl dig till veckans blogg! :)



Jag skriver om sex, kärlek, vardag, tankar och tips. Ta en titt! :)

2011-03-15 @ 21:40:29
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0