Jag undrar..

Jag stod precis ute och tog mej en cigg, kollade upp mot stjärnorna och log, såg en starkt skinande stjärna och undrade om det var Danni..
Fick en varm känsla genom hela kroppen och kunde inte låta bli att säga "jag hoppas att du har det bättre där du är just nu, men jag vill att du ska komma hem, fan va jag saknar dej.."
Sen kollade jag på den stjärnan under hela tiden som jag rökte, jag undrar om det är du..
Jag hoppas det är du, för en sån varm känsla som jag fick har jag aldrig tidigare fått..
Jag hoppas iaf att du har det bra där uppe bland dom andra, att du mår bra och så.

Och jag hoppas även att du kommer komma hem snart.
För det var så himla längesen jag träffade dej, det var så himla längesen jag höll om dej.

Jag saknar dej, och jag älskar dej.
Det kommer jag alltid att göra.
Jag vill så hemskt gärna bara träffa dej, bara hålla om dej, känna din lukt, se ditt otroligt fina ansikte, höra dej skratta, jag vill höra din röst.
Jag vill bara se dej, träffa dej.
Jag saknar dej så hemskt mycket.

Kom hem snart okej, min finaste Pralin, du förstår inte hur saknad du är här hemma..

Jag saknar dej jätte mycket, min fina absolut bästa vän.
Min finaste Pralin, du är så himla saknad.

Jag älskar dej, föralltid min finaste ängel.
Daniella Rydell, du var och är oslagbar.


Min finaste vän.
Min "syster", min bästis, mitt allt.
Jag kommer aldrig att glömma dej, och det finns ingen som kan ta din plats i mitt hjärta <3


Kommentarer
Postat av: safira sheikh

Vad rolig blogg du har! Vad gör du då?:)

2011-03-27 @ 13:38:02
URL: http://smekizz.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/march/sondag-dagens-blogg-3.html#comment

2011-03-27 @ 16:15:38
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0