Massa tankar..

Jag får alltid en massa tankar när jag ska sova, ni vet när det är helt tyst i rummet, man är ensam och allt kommer på en gång:P
Som inatt, när jag mobil bloggade om sit ups, tja, det är typ sånna tankar som kommer ( så ni inte tror något annat ).

Men det är iaf helt sjukt faktiskt:P

Ikväll blir det ännu en vit kväll, ska inte ut idag heller, med andra ord, det är faktiskt ganska skönt att vakna upp "dagen efter" och inte vara ett dugg bakis!:D
 
Men nu när jag är moster så måste jag ju med växa upp^^, haha (gud va töntigt det lät:P) That's the real thing liksom! ;D


Vi hörs lite senare!

Tudeells! <3


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

SV: vad roligt att du är med och tävlar om att bli dagens blogg :D

2011-03-26 @ 20:21:14
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0