Möff möff^^

Fyfan så jävla tråkigt jag har det, alltså jag har så tråkigt att jag snart går och lägger mej, och klockan är inte ens 2 ännu, alltså, det är jävligt tidigt att gå och sova vid denna tiden en lördag.
Fast och andra sidan, så har jag kört på en nykter helg, och det har varit helt underbart att vakna upp och inte vara bakis.
Tror jag ska lägga festandet bakom mej ett tag, för såhär bra har jag inte mått på länge. :)
*Happydance*

Och jag vill göra något, vill inte bara sitta inne just nu:P
Det är så förbannat tråkigt:P

Sen så vill jag leka med Åsi, men när jag kollade med henne, så hade hon precis lagt sej i sängen xD
Huhu, nae men om man kanske skulle göra detsamma?
Hooka sängen låter ju faktiskt inte heeeeeeeeeeeeelt fel xD

Ohwell, smell ya later <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0