Möhöhö.

Hade en vääääldigt mysig kväll med min vän Felicia i stan idag:)
Lika mysigt som vanligt, vi satt på vårat negerbolle café och hade fett kul, sen så började negerbolle killen snacka med oss, men jag tror han märkte att vi inte var så intresserade av att höra på hans kassa svenska för vi svarade knappt honom, till slut blev han tyst, och då försvann vi :)
Vi drog snabbt inom H&M så jag kunde kirra ett par hängslen (ja ni läste rätt), vad ska jag med dom till?
Hmm, jo det är som så att jag ska ha dom till mina fin byxor och min ölmage, för jag tycker det är hett att se ut som en gammal gubbe?
Huhu, just kiddin!

Ah så nu har jag precis tjockat mej som en gris, sitter och bara sväller mer och mer i soffan, känns det som iaf!

Men nu ska jag gå ut och röka, och försöka bli på lite bättre humör, för det hände en liten grej innan..
Ah just det, exakt!

Men vi hörs senare!
Tudeells!

Bjuder på denna otroligt snygga bilden xD *host* :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0