VÅFFELDAGEN! :D

Som alla säkert vet så är det våffeldagen idag!

Och här ska käkas våfflor, det kommer nog gå lite bra, eftersom att jag inte har käkat något idag, bara en liten chokladkaka på Maxi för jag fick fett lågt blodsocker och kunde svimmat O.o inte okej.
Men så det var la lite okej, helst hade jag ju kunnat stå över den chokladen, men då hade jag nog inte suttit här just nu.

Iaf, lillasyster står och lagar våfflor, mamma matar hennes orm.

Lilla pluttbäbisen är här idag igen, och storasyster med såklart:D
Det är så himla härligt när hela familjen är samlad, jag känner mej så lugn då. (Men det kanske bara är jag.:P)

Haha, nae men nu ska jag inte sitta här mera.

Tudeluu <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0