Baby, come back to me!!

Du kommer hem nu, nu med en gång.
För jag vet inte hur länge jag kommer klara detta.

Började nästan lipa 2 gånger inne på Maxi, för att jag saknade dej så mycket, det gjorde så fruktansvärt ont i mitt hjärta.
Jag vet att jag kommer klara det, och att det bara är nu som det är jobbigt, men det är så otroligt jobbigt just idag.
Ni anar inte..

Jag kommer klara mej, jag hoppas det iaf.

Men att veta, att du inte har funnits vid min sida på 2 år och 6 månader gör så ont.
Så fruktansvärt.
(Du har funnits där, men inte på det sättet, inte på det levande sättet.) 

Tände ett ljus för dej innan, och tankarna bara snurrade runt i min skalle..
Jag saknar dej, så det gör ont. :(

Nu ska jag sitta och deppa i soffan och kolla på tv, och hoppas att jag blir bättre.

Tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0