Bara en tanke..

Igår innan jag somnade, så låg jag som vanligt och tänkte lite.

"Tänk så liten man är i havet, om man möter en val.
Jag ska sluta bada i havet, för jag vill inte bli uppäten och sluta som valmat.."

Så när jag frågade min lillsyster om det fanns blåvalar i Halmstad, och om dom äter människor, så sa hon att dom inte fanns här och att dom bara äter plankton.. 
Men jag tror inte på henne, för det är ju ett hav, valar finns i hav, och om det inte finns plankton, så äter dom människor.. 
Så jag ska sluta bada i havet nu faktiskt!

Jag är livrädd!!

Och jag har lekt med min vän Felicia idag, det var lika trevligt som det alltid är, och och och! 
Vi är fanjävla störda i huvudet så det finns inte, men vi har kul iaf!

Nu ska jag käka mat, och känna mej ännu större än vad jag redan gör!

Smell ya later!

Tjarå!

 I miss you so badly ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0