Bildbomb^^

Jag och lillasyster gav oss på att byta rum igår, jag ville ha ett lite mindre och hon har tjatat hål i skallen på mej om att hon ville ha mitt rum, så vi bytte.
Och haha, det gick la bra, tills vi skulle montera ner min garderob:P
Det gick inte så bra, så vi (eller jag) monterade ihop den igen.

Efter flera timmars "slitande" så vart vi äntligen klara, och jag har kastat så mycket skit så det finns inte, och jag har ändå lika mycket kvar :P

Men nåja.^^

Sen vid 23.00 drog jag och Felicia hem till Magnus, eller han kom och hämtade oss, sen efter att ha varit där ett tag, så drog vi hem, för vi vart fett trötta.
Felicia hade knappt sovit, och jag hade hållt på att flytta/byta rum hela jävla dagen^^

Men jao, nu ska jag snart hoppa in i duschen!

Hörs senare!

Tjarå!

Såhär såg det ut när vi flyttade min garderob till mitt andra rum, helt färdig monterad ;)
Jag har typ.... Inga kläder:(
Alltså denna hunden, han är så jääääävla mysig, lilla Chuckisen. ♥
Så mysigt:)
Snyggingen själv ;) (kanske inte på denna bilden, men ah:P)
Det är såhär ni är vana att se mej ;) Jag snodde korvens mössa, och min vän Felicia ville inte vara med på bild, men jag fick med henne ändå:D
Jag kör snyggaste posen med korvens tangentbord, och i mössan, jag blev lite kär i den faktiskt :$

Nu blire dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0