Inte okej..:P

Detta stör mej något otroligt mycket okej!
Jag kommer inte ihåg mitt lösenord till min gamla msn, och jag kommer inte ihåg mitt lösenord till min bilddagbok:P
Och jag måste komma in på bdb för att min lillasyster har skrivit en grej där, och nyfiken som man är så måste man ju läsa(A)
Tra-la-la..

Men nåväl:P

Imorrn är det faktiskt min tur att vara ledsen och deppig HELA JÄVLA DAGEN! (Lika bra jag skriver det, så ni kommer förstå mina deppiga inlägg imorrn.)
Eftersom att det är 2 år och 6 månader (imorrn) sen jag såg min finaste pralin i livet.
Tänk att jag var den sista som såg dej i livet Daniella..
Åhh.. :(
Jag blir bara så ledsen när jag liksom tänker på det, och när jag tänker på dej.

Alltså jag tror inte att du förstår, hur ont det gör i mitt hjärta..
Jag skulle liksom bara kunna gråta ut alla mina tårar, och ta slut på luften, jag skulle kunna slita ut mitt hjärta så jag slipper känna hur ont det verkligen gör.
Mitt hjärta blöder, utan dej vid min sida


Men nu ska jag sluta skriva innan detta blir alltför deppigt:P

Vi hörs imorrn hörrni..

Tjarå!

Jag, Julia och Danni - Tattobåten 08.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0