JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!

Fyfan va häääääääääääääärligt!♥
Sverige vann STORT mot Österrike!!!♥♥♥♥
FYFAN VA SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT!!!:D♥

Det behövdes verkligen efter floppen i lördags, när vi förlorade mot Norge!:(
Uhh, jag ryser bara jag tänker tanken, det har inte riktigt kommit in i mitt huvud att Norge vann..
Jag var så arg, jag var så nära på att starta ett bråk så arg som jag var:P
Haha, fyfan :P

Men iaf.
Jag har iaf. färgat håret nu, så nu är jag inte längre svartskalle, jag är brunett, och jag är snyggare än någonsin (A), jag skojar inte alltså :D
Tihihi:)

Kan lägga in en bild imorrn efter att jag har varit på sjukhuset! :)

Vi hörs imorrn hörrni!

Tjarå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0