Korven, Lambi och jag^^

Åkte ju in så jag vart i stan runt 17.30 och träffade Lambi, vi skulle våldgästa korven en liten stund, men korven var inte hemma.
Så vi lallade runt i stan ett tag, sen drog vi hem till Lambi och Bite me (vilka jävla smeknamn jag vet:P)
Sen så åkte vi in till stan igen runt 19.00 tror jag hon var, och drog hem till korven:)
Sen så så så.
Ah vi chillade mest och jag friskade upp hans minne från igår lite så va:P
Haha, han är allt bra söt den där lilla korven, kommer verkligen inte ihåg så mycket xD
Men jao.

Sen så kom mamma och hämtade mej vid 21.00 ungefär, och nu ligger jag i soffan och kollar på en film med min lillasyster.

Men nu ska jag kolla klart på filmen jag kollar på, och sen så ska jag..
Jag vet inte, sova kanske?
Hmm..
Vi får se:D

Eftersom att jag missade ishockeyn idag, så vet jag inte hur det gick..
Någon som vet? :D

Tjarå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0