MEN ÅH!

FÖR DET FÖRSTA! - Jag skiter fullständigt om du är med och tävlar i någon jävla tävling och vill att alla ska rösta på dej, bry dej inte ens om att kommentera mina inlägg om det! För jag tänker inte rösta!
FÖR DET ANDRA! - Jag blir så jävla förbannad på en viss person att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen, jag sitter här och kokar och slänger snart iväg mobilfan! Hur kan man ens svara så på en fråga? JÄVLA CP! JAG HOPPAS VERKLIGEN ATT DU KOMMER DÖ INOM EN JÄVLIGT SNAR FRAMTID! JÄVLA ÄCKEL! :angry:
FÖR DET TREDJE! - Hur kan man ens ställa en sån jävla fråga till mej? Eller.. HUR KAN DU ENS STÄLLA EN SÅN JÄVLA FRÅGA TILL MEJ?! JÄVLA MONGO!

Så..
Nu har jag fått det ur världen.

Jag vill bara klampa in där, på det jävla horstället, och säga lite elaka saker till dej, sen sen sen.. AH..
Hade jag bara kunnat det, så hade jag fan gjort det direkt, men ah, man måste ju vara normal och kan inte vara sne hela jävla tiden!
JO MEN JAG KAN!

AS!

Tjarå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0