Oh my:P

Efter att Sverige vann hockeyn (det måste poängteras) så stack jag hem till Magnus, han har ju flyttat in till stan nu :)
När jag kom dit, så möttes jag utav en liten knubbis, han lilla vovve (fast Chuck är inte så liten längre) sen ah, försökte jag att inte gå vilse hos honom:P
Hälsade på folket som var där, vi satt och snackade allihopa, det var trevligt och så.
Sen drog jag typ hem (efter 4 timmar:P), för jag kom på att jag ska ju fan till sjukhuset imorrn (eller idag blire ju) :P


Men iaf, nu sitter jag på golvet, och skakar så mycket som jag fryser, och ska snart lägga mej i sängen^^,
Det kan fan behövas efter att som har hänt idag, kan vara bra att sova bort det dåliga^^

Men nae, nu orkar jag faktiskt inte sitta här mera, så vi hörs när jag har vaknat (om jag hinner blogga innan jag sticker iväg till sjukhuset, annars hörs vi efter det!)

Men ah, jag hoppas att ni sover gott, för det kommer jag iaf att göra!

Vi hörs imorrn!

Tjarå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0