VAFAN?!

Vafan är det som har hänt med min jävla horblogg?!
Den vill tydligen inte publicera mina senaste inlägg IGEN, så nu håller vi tummarna om att detta inlägget kanske kommer upp, så att ni vet att jag faktiskt lever, och att jag inte har övergett er, med en otroligt lång bloggpaus. ( Ni vet likaväl som jag att jag inte klarar av att ha så långa bloggpauser, och jag säger isf till om jag har det! )

Men nåväl, Sverige vann iaf Hockeyn idag, Tyskland kunde inte spela, dom trodde nog att dom var i en fighting ring eller något, dom slogs ju ist för att skjuta på pucken!
Jävla idioter, Hitler missade tydligen vissa:P!

Men nåväl, nu ska jag kolla klart på tv, sen så ska jag faktiskt ta och gå och lägga mej, eftersom att jag typ ska upp ganska så tidigt imorrn!

Men vi hörs imorrn.

Tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0